baby you light up my world like nobody else

jag hatar att vara förkyld, alltså jag verkligen hatar det! 
har man väl fått det är det nästan omöjligt att bli av med det...
iaf så sitter jag och torkar mitt hår samtidigt som mamma kollar på min tå, den gör ont nu igen..

idag då, vad har jag gjort då?
vaknade vid 13.30, det var ruggigt skönt men nu kommer jag inte kunna somna ikväll..
åt frukost och klädde på mig, sen en kvart senare satt jag i bilen påväg till mormor, somsagt, standard på söndagar!

jag och anton gick över till mina älsklingar, dom hade satt upp studsmattan så anton, maximus & my hoppade!
jag gungade med welma och lilly, vi har blivit bästa vänner nu :') har man väl varit med dom några gånger är man inte lika främmande längre så det var kul, dom är ju så himla söta när dom skrattar, mina skruttar <3

åkte hem vid 18 tiden och åt kyckling och ris, gooooott! 
och sen dess har jag suttit vid datorn och även duschat..
imorgon är det skola, tråkigt.. men också träning och en dag närmare vårshow!!! 
fredag klockan 19, lördag klockan 15 & 19. biljetter finns på wendlas, 150 kronor, dyrt men absolut värt det!

det är även föreningsrugby på fredag, klockan 15 eller 15.30 på sporthallen, kostar hmm.. mellan 20 och 50 haha!
också värt att se, sjukt kul!

nu ska jag dricka te och sedan sova.. börjar 10 imorgon och slutar 14.25 skönt!
jaja, hejdå vi hörs imorgon babes!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0