en fin rubrik!

okej? jag skrev nyss ett inlägg men det försvann..

jag sitter iaf utanför wallraff och väntar på att min klass ska sluta, jag trodde ju att jag skulle ha utvecklingssamtal nu men det var vid 15.15, så det var lite drygt. eller var det 15.45? aja nångång idag var det ju :)

jag åt en finfin lunch idag på gouter med olivia ebba & oscar, den mackan satt fint i magen den!
ska äta upp min chips påse snart också :D

fick nyss reda på att min lillebror hade kommit hem, så då slipper jag sova ensam inatt!
fast jag kanske bjuder dit min vän ändå, vi får se!

nu ska jag fördriva tiden med att läsa bloggar tills dom slutar, hörs sen!

okej det går inte att ladda upp bilder heller. äckel fan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0