ett öga rött

jag vet aldrig hur jag ska börja mina inlägg, det är typ bara hälsningsfraser..

nu sitter jag och har svenska, vi ska läsa boken "ett öga rött" och prata om den typ? så tills på onsdag skulle vi tydligen ha läst till sidan 130.... :C
har samhälle och idrott kvar och sen slutar jag!
då ska jag ner till storsjöteatern för att ha genrep, så himla pepp på vår show nu!! ska ta kort på kläderna jag ska använda så ni får se!

idag hade jag nationella prov också, läsförståelse i svenska. och det gick faktiskt bättre än vad jag trodde så det var bra!

nej nu ska jag fortsätta att läsa och checka facebook! (a

vi hörs nånting senare :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0