jag skulle kunna säga att jag är lycklig, men det är ju faktiskt fult att inte säga sanningen!

hejsan då!

sitter i köket med mamma & min moster som är här på påsklovet, hon bor egentligen i södertälje eller vad det nu heter! (a

igår var jag och bowlade med mamma, anton & isabelle och jag kom faktiskt tvåa!! :D
sen följde jag med isabelle till hud mojsigrejs för hon skulle ja kolla sin hud!
sen åt vi lunch på donken och vandrade runt i stan, träffade jesper också några gånger!
dock sov jag inte hos honom..
sen på kvällen var jag med mamma och hennes tjejkompisar, det var roligt och maten var god!

nu ska jag se på film med ja moster mamma och anton, och sen ska vi nog äta!

på fredag ska jag träffa jennie, ha en liten födelsedagsmiddag med några tjejer från klassen plus adele & felicia och kanske oskar (jennies kille) om han fortfarande är här! sen efter middan drar vi ut, det ser jag fram emot! :D

men nu är det film time, vi hörs sen!

snygg anton hysen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0