never say never

hejsan, jag vet att jag inte har haft tid att skriva för det har varit fullt upp med vårshow och skit!

men ja, showerna gick bra! blåaknän, skavsår och tappad tubtop, men skit i det vafan :D
längtar redan till nästa termin! kommer sakna att ha elin som ledare om det blir så att hon flyttar till stockholm..
idag har jag som vanligt varit hos mormor och morfar, och solat! otroligt fint väder har det varit idag och jag hoppas det blir likadant imorgon då det är valborg! :)

nu ska jag se på film och sen sova, lång dag imorgon och den börjar med ett besök hos farbror doktorn & sedan vidare till mormor!

hörshej!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0