räddningen när man inte kommer på nått att skriva!

BRUKAR DU KOMMA I TID:
ja jag kommer alltid i tid!

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
i fredags!

HUR KÄNNER DU DIG NU:
hungrig, ledsen men ändå glad!

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
svart och vit.

KAN DU LAGA MAT:
ja det kan jag!

VAD PLUGGAR DU:
samhälle media jornalistik på wargentinskolan.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
jag har vissa perioder om man säger så.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
det kommer jag inte ihåg!

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
haha nej

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
jodå, det hade jag väl!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
te!

ÄR DU NYTTIG:
nja, det kan jag inte påstå..

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
bara sommarjobb!

ÄR DU BLYG:
haha ja..

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
ungefär vid 11

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
det var längesen, men nånting på wii

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
haha har inget sånt

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
inte mycket pinsamt nog!

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
nejje!

JAG SOVER:
aldrig djupt. jag sover gott som fan, men vaknar av minsta lilla.

VAD SA DU SENAST?
jävla fitt dator

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
bara yran, tyvärr...

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
jag ringer ingen, men det är väl isabelle på skolan som får lyssna på hur mycket jag hatar hela världen.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
nya kläder.

HAR DU SNYGGA SKOR:
ja det tycker jag, annars skulle jag väl aldrig köpt dom?

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
fan vad kissnödig jag är!

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
ja det har jag.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
nej, inatt var jag forever alone

ÄR DU ENSAM NU:
japp

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
ja veckan är ju slut, men dansen imorgon och på tisdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0