better with you.

jag orkar inte blogga.. det är drygt och jag vet aldrig vad jag ska skriva, men nu ikväll kom jag på nått att skriva om!
var på bio igår med jennie & amelia, fast nu kom jag på att jag skrev det här inatt..

jag är iaf sjuk.. har feber, är förkyld och hör typ ingenting.. hatar att ha lock för öronen :(
var hos frissan idag och klippte & färgade. nöjd som alltid när jag går därifrån!
köpte även 2 nya tröjor & ringar på gina när jag var klar. dock ska jag lämna igen en imorgon.
träffade på jesper också, har varken sett eller pratat med honom på länge så det var trevligt.
sen promenerade jag upp till matmästarn och fick skjuts av john hem.

imorgon ska jag jobba mellan 15-19 & senare på kvällen blir det utgång med johanna!

ska även jobba på lördag men börjar inte förrän 13.30 så det är lugnt :)
nu ska jag se på spice girls filmen och sen sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0