i never wanted you more.

alla mina inlägg handlar om mitt jobb, och ja jag har jobbat idag med.
jobbade 4½ timme och jag frös verkligen ihjäl för jag har feber och min förkylning har bara blivit värre och värre..
åkte på dollarstore och öb efter jobbet med mamma, köpte en body butter, en kam, rakhyvlar, läppsyl eller hur det nu stavas, en parfym, en film & godis. billigt är bra :)
imorgon är jag ledig, det ska bli riktigt jäkla skönt!
ska träffa jennie innan hon åker tillbaka till luleå, sen på kvällen ska jag på eastern med mamma, bror & mammas kompis. mums!

nu ska jag inta soffläge och kika på film, hörs lite senare eller om några dagar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0