nu eller aldrig, det är ditt val.

nu några dagar kvar på sommarlovet så börjar solen äntligen titta fram..
har iaf solat idag med johanna och kajsa hos johanna, åt även hos johanni, gooott!
efter maten gick jag johanna och dixie (johannas hund) till mig och såg på 2 wallander filmer. bästa svenska filmerna som finns!
när johanna hade gått möblerade jag om på mitt rum lite, jag vart nöjd! dock vet jag inte hur länge det kommer se ut så som det gör nu.. dödade även 2 små filurer med 8 ben som kröp fram, kände mig stolt!

imorgon hade jag partaj med johanna inbokat, men mammas bästa kompis även kallad min gudmor ska komma och sova här, så då var jag tvungen att vara hemma..
menmen det är helt okej, för på lördag är det kräftskiva med kajsa och johanna, och då jävlar är det partaj med alkohol dricka och kräfthattar! det kommer bli bäst och det kommer spåra :D
kommer vara bakis på söndag då jag ska va med welma och lilly men den smällen får jag ta!

nu ska jag placera mig i soffan framför någon film och en kopp vaniljte, vi hörs imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0