that's what i love!

i 8 år har jag dansat nu, och det är det absolut bästa jag vet!
jag kan inte säga själv att jag är duktig på det men det är så himla roligt!
när jag dansar så försvinner alla problem och tankar och allt jag fokuserar på, är dansen.

jag har dansat funk, jazz, disco & street.
just nu ska jag fortsätta med jazzen och börja i street med min förra klasskompis jennifer, det kommer bli roligt!
jag dansade även disco också, men min ledare ska flytta till stockholm och gå balettakademin där så jag får se om jag ska dansa för nån annan eller om jag slutar med det.
det vore tråkigt att sluta disco för det är riktigt roligt & en snygg dansstil!
tycker att alla ska pröva på och dansa för ni kommer inte ångra er, det kan jag lova :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0