tredje söndagen i rad.

enda sen jag kom hem från gotland, det vill säga för 3 veckor sen har jag varit dunder förkyld.. och ingenting hjälper så till veckan blir det ett besök hos farbror doktorn, för det kan inte fortsätta såhär..

i allafall, så har jag jobbat klart för i sommar! och det känns jävligt skönt! har även varit ute både i fredags och lördags hos olivia med massa folk! det har varit roligt och jag har lärt känna lite nytt folk. tappade även rösten litegranna på fredagskvällen, men jag hittade den igen igår!

nu till veckan borde även min jordgubbslön komma till mig och den ligger på ungefär 6000 kronor, fick inte full lön eftersom jag har stått med kajsa och harald dom veckorna jag jobbade, men 6 lax är la gött det med!

nu ska jag lägga mig och vila och kika på film hela kvällen och veckan ut, jag ska bli frisk!!
ska även ta kort på min tunga, eller strecket under tungan, har nog en infektion där, det ser så ut!



juste, här är mitt nya skal!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0