apotekarnes julmust.

kom hem från skolan för ett tag sen, och att det är svinigt jävla kallt har nog ingen missat..
hade tydligen samhällsprov idag och det gick ovanligt bra eftersom jag inte hade pluggat till det.
på median håller vi på med ett grupparbete, ett ganska stort.
min grupp började filma idag och vi kom en bit och skrattade väldigt mycket haha.
sen spelade vi badminton på idrotten, sjukt kul!
imorgon ska jag troligtvis upp till solliden för att göra min del av grupparbetet, nämligen en intervju.
sen imorgon är det även bara 1 vecka tills jag fyller år!

just nu sitter jag och väntar på att min bror ska komma hem från hans träning så vi kan äta, jag ska nog gå och hämta en macka och kika på ett avsnitt av one tree hill.
vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0