crazy feeling

jag har typ fått ett lyckorus!
jag är väldigt glad och går runt och dansar, och det mina vänner, det händer inte ofta i mitt liv ska jag tala om för er.
- att jag är riktigt glad och får lyckorus menar jag!

nu har vi ju gått 3 dagar in i december och december är min favvomånad!
- jag fyller ju år
- det är julafton
- nyår, årets höjdpunkt!
- man får julkänslor tidigt i december
- man lyssnar på mysig julmysik
- äter lussekatter, dricker glögg & äter pepparkakor
- julmaten <3
- advents pyntar
- man går och köper julklappar & klämmer på dom som är under julgranen

dom dagarna jag längtar till närmar sig mer och mer.
2 dagar till tattoo (2 jävla dagar!!!!)
16 dagar tills min 17 födelsedag
21/3 veckor till julafton
28 dagar till nyår

nu ska jag gå och dricka chaite & mysa framför en film med mami!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0