i fucking miss you, you know that?

känner att det här med blogg uppehåll inte riktigt är min grej ändå, jag gillar och blogga, gillar och skriva om mitt tråkiga och meningslösa liv.
 
igår spenderade jag lite av min kväll i en sporthall med mamma och anton då det vankades basket, jämtland förlorade men det var en bra match ändå tycker jag!

resten av kvällen/natten spenderade jag i soffan med one tree hill och godispåsen, mina trogna vänner!

idag har jag gått runt i stan och köpt kläder & nya underkläder, jag älskar att köpa underkläder!
visade bild i förra inlägget så behöver inte göra det igen.
 
även denna kväll har jag spenderat med oth och godiset, fun night!

imorgon ska jag och min familj åka till mormor och fira hennes födelsedag, & på kvällen ska jag träffa min vän johanna!

sen på måndag är det självaste nyårsafton och jag kommer typ inte göra nånting då, och det suger så jävla hårt!
hatar att man bestämt med folk som sen ska göra nått annat..
men det kanske fanns en chans att jag ska träffa frida och josefine, jag hoppas verkligen det!
jag vägrar och sitta inne!!!!!!
 
jaja, jag har inget mer och säga nu, ska fortsätta kolla vidare på one tree hill och sen sova!
så vi hörs nångång
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0