i just want you for my own, more than you could ever now. make my wish come true. - all i want for christmas is you!

nått av det bästa jag vet är att fylla år, jag är en sån som fortfarande räknar dagarna tills jag fyller år. så på onsdag kommer jag räkna ner igen och då är det ju 365 dagar tills jag blir gammal, 18 år. det är ju inte så hemskt länge kvar om man tänker efter!

sen älskar jag julen också, jag älskar att öppna paket.
jag vet redan 4 saker jag kommer få/har fått.
1 födelsedags present och 3 julklappar.
tatuering och ny jacka har jag ju redan fått.
och så kommer jag få nya skor och säsong 8 & 9 av one tree hill på dvd. mitt älskade one tree hill, världens absolut bästa serie!

det blir knas med att ladda upp bilder ibland, som nu typ..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0