nu är jag less!

godmorgon på er!
är hemma och är sjuk idag, igen..
blir aldrig frisk och jag har feber och det är inte bra om man precis har ätit penicillin, så jag sitter och väntar på att min läkare ska ringa och säga om jag ska få komma till hälsocentralen eller inte.

ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, står mellan att dra ut ( inte det smartaste) eller ha filmkväll med kajsa, det var längesen jag hade en kväll med bara mig och kajsa med filmer och massa gotta!

imorgon ska jag till stan med morbror och köpa julklappar och hårfärg.
på söndag kommer släkten hit och firar mig och anton, vi har det som tradition varje år att helgen innan vi fyller år har vi gemensam fika med presenter!

nu ska jag fixa lite frukost och kika på dom julkalendern avsnitten jag missat.

vi hörs senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0