dåligt samvete och kanske lite mindre omtyckt.

jag håller på att tjäna in vuxen poäng, lagar mat åt mamma så hon slipper när hon kommer hem från jobbet. tacos står på menyn idag och det är förjävla gott!

idag har jag jobbat från 10-14.30, det var drygt eftersom det enda jag hörde från kunderna som för övrigt inte var många, var klagomål. men om ni nu ska stå och klaga på jordgubbarna så behöver ni f*n inte köpa några!

ikväll ska jag på partaj, men jag ska inte dricka. ska upp och jobba imorgon och även ta hand om min bror som är ensam hemma så då passar det inte att vara bakis.

nu ska jag fortsätta skära grönsaker, ma råkes!
juste, på måndag får jag min iphone 4s!!!! om det finns nån vit kvar det vill säga.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0