det som inte dödar mig gör mig starkare. hmm?

jag ska snart börja göra mig i ordning för att sova, börjar jobba i morgon vid 10. det är oklart om jag slutar 14 eller om jag går heldag till 19. ska ju jobba med en annan kille också och vi får se hur vi lägger upp dagarna! jag hoppas på att vi delar upp dagarna!

idag har jag åkt till åre fram och tillbaka med mormor, morfar & john. det var roligt för jag gillar att åka bil :)
nästa torsdag ska jag ta en tripp till sundsvall och birsta med mormor & john, toppen! sen åker jag ju till gotland om ungefär 2 veckor och blir det under yran och jag vill verkligen inte dit när det faktiskt kommer skitbra artister iår..

http://open.spotify.com/user/pararne/playlist/2V70szbWZqGNl73dBDj1Z6


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0