hachiko, en vän för livet.

jag har precis bölat klart till hachiko, en superbra film om en liten vovve. dock en snyftfilm.. men gillar ni gråtfilmer är hachiko ett toppen val!

hade första jobbdagen idag igen, sälja jordgubbar. det var kallt men det gick bra! stod från 10-14.30 för sen kom det en kille och bytte av mig och stod 14.30-19.00. imorgon har jag kvällspasset och börjar inte förrän 14.30!!! gud vad jag ska sova :D
idag när jag kom hem vid 15 tiden somnade jag direkt i soffan och vaknade igen vid 18. så himla skönt var det! älskar att somna i soffan :))

imorgon hoppas jag på att få lite besök av mina amigos när jag står i kylan, men nu ska jag se på en annan film, lejonkungen blir det!

nattinatti, sov sött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0