i don't care.

satan vad det regnar ute nu alltså!
igår gick jag och mötte johanna för att sedan köpa gotta på ica och gå till henne. vi satt där ett tag och pratade massa innan dennis och kajsa kom, då började vi titta på narnia. vi såg dock inte klart den för emil ringde och frågade om vi ville åka bil. och det ville vi ju!
vi åkte till lövsta en liten stund där det var folk, men vi åkte lika snabbt igen haha.
sen åkte vi upp till raggarn och sen skjutsade han hem oss igen.
idag har jag varit till min stuga för att fira min kusin som egentligen fyller år på onsdag men då är han inte hemma.
sen åkte vi och åt hos mormor, grillat <3
nu sitter jag och väntar på kajsa och isabell, vi ska se fotbollen här. heja spanien!!
börjar 13 imorgon så har ingen tid att passa ;)

snygg ramos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0