music sounds better with you.

halloj!
jag har precis kommit hem från min mormor, åkte dit efter jobbet och hjälpte till och målade garaget, fullt med gul färg på händerna nu..
imorgon har jag min sista jobbdag på äldreboendet, kommer sakna att jobba där så ska nog jobba där nästa sommar också!
jobbar 10-14 & så ska jag bjuda personalen på fika eftersom dom har varit så snälla mot mig :)

på måndag påbörjar jag nästa jobb, sälja jordgubbar, det gjorde jag i somras också och det är jättekul! dock lite drygt att stå nio timmar men då får jag ju mer pengar iår (a)

nu ska jag snart äta tror jag, sen kanske träffa jennie och oskar! hon har kommit hem nu och ska va här i en månad typ :D
imorgon ska min pappa ha försenad födelsedags fest så min lilla lägenhet kommer krylla med människor, men det blir kul & smörgåstårta är gott :')

men nu ska jag bege mig mot köket och göra middag, hörshej!

denna tattoo blir det på underarmen! blir bra det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0