nu räcker det, är less på dig nu.

om du inte hade skrivit hej hade aldrig det här hänt,
om vi inte hade haft sex hade inte det här hänt.
om du inte hade kysst mig hade aldrig det här hänt.

säger en sak och menar en helt annan.
syftar på 2 personer nu.
killar som bara är ute efter att ligga och sen sluta höra av sig kan fan suga kuk nånstans.
jag är så jävla less på att bli dissad av killar jag en gång trodde var snälla och kunde bli något annat än bara en vän.

alltså jag är så snuskigt less på det här med killar nu, undrar hur många jag känner som ni 2 har gjort precis samma sak mot som tycker lika som mig nu? det skulle fan vara intressant att veta alltså!

"jag kommer inte dissa dig om vi har sex, vet själv hur det är och vill inte göra så mot andra"
"nej jag kommer inte dissa dig efteråt, vi kommer prata och träffas mer ju"

mm visst, fan dra åt helvete säger jag bara!

bästa sättet att bli av med sin ilska,glädje,sorg, whatever. är att skriva av sig på bloggen! det känns så mycket lättare efteråt, som om nått släpper från axlarna.

peace out, godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0