102 dalmatiner

nu sitter jag i soffan och kikar på en av mina favoritfilmer sen jag var liten, 102 dalmatiner! så himla söt film. fick 101 och 102 i julklapp så dom har jag tittat på väldigt mycket! :D

klockan 21 är det kvällen är din och ikväll det special program som handlar om barncancerfonden så det ska jag kika på, kommer grina sönder men så får det va..
idag har det spöregnat hela dagen och det blåser svinmycket, ska bli lika imorrn och då kunde det även bli åska...
åt middag idag hos mormor eftersom mamma jobbade, lasagne blev det! ska äta där imorgon också, vet inte vad det blir då men det är alltid gomiddag hos momma!

nu ska jag fortsätta se på gohundarna och sen kvällen är din.
hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0