can you blow my whistle baby?

äntligen har sommarvädret kommit fram!
jag påverkas jättemycket av vädret så nu idag när det har varit sol har jag varit glad!
var och kikade på östbergs avslutning idag med kajsa, kom dock en halvtimme senare än det började.. men vafan, jag fick träffa lärare och krama om alla fina vänner som gick ut nian så jag var nöjd!
ikväll tippar jag på att alla östersunds 96 ska till björkbackaparken och fira att dom har gått ut, 95orna var ju där förra året och många fler!
ska nog dit ikväll med antingen isabell eller kajsa.
det återstår att se!
ska äta om en timme skulle jag tippa på, revbensspjäll, kycklingspett, mozarellasallad & potatissallad. yummi!!
sen ska vi åka ut till älsklings ungarna.
jaja, må råkes!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0