du är faktiskt det bästa jag har! vad skulle jag va utan dig?

alla gånger du har sagt saker till mig utan att jag har lyssnat som jag kommer på nu såhär i efterhand att jag verkligen skulle ha lyssnat på dina kloka ord.
alla gånger som vi har skrattat med varann
alla gånger vi har ätit med varandra
alla gånger du har tröstat mig då jag har varit ledsen
alla gånger vi har sett skräckfilm med varann
listan kan göras lång med "alla gånger"

att man kan hitta en sån fantastisk tjej som dig trodde jag inte kunde hända.
du är min solstråle, det bästa jag har i mitt liv!

att du finns för mig hela tiden, är något jag verkligen gillar.
och jag hoppas verkligen du vet att jag finns för dig dag som natt, 24 timmar om dygnet, hela tiden!
DU är en fantastisk, underbar människa. 
en vän som dig, det borde alla ha. 

du är den finaste tjej och människa jag vet
för att du är just du
och det är det som gör dig så fin
för att du är hon som jag kan prata med om allt
för att du är någon som förstår
du är det finaste jag vet
för att du har den vackraste insidan
för att du är min, min älskade bästa vän

jag älskar dig, det hoppas jag verkligen att du vet!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0