fredag första juni två tusen tolv

idag är det första juni och det är inte mer än några plus grader ute..
hallå? det är ju helt fel.. juni är sommarmånaden och det är inte ens lite sol ute!
var på eastern igår med kajsa, lika mysigt! har alltid så himla mycket och prata om när jag är med kajsa!
träffade min faster där också, inte träffat henne på ett tag så det var kul :)
jag och kajsa måste ha fått någon annans sås för det var så fruktansvärt starkt..
förövrigt så är det 14 dagar kvar till sommarlov, 7 av dom är skoldagar!
har fortfarande inämningar och prov som ska göras och dom ska fixas nu innan fredag!
på fredag är det studenten också, alla som är födda 93 går ut och jag ska dit och kolla på mina fina vänner som tar studenten!
ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, se på let's dance finalen först och sen vet jag inte. heja anton!!

nu ska jag skriva psykologi, hörs sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0