i'm gonna make you move

haha jag älskar att sitta och lyssna på massa låtar man lyssnade på då man var yngre, sitter och lyssnar på darin nu. haha frida 12 år!

idag har jag haft veckans sista skoldag, hade först betygsamtal och sen stadsvandring i 1½ timme. eller ja man kan väl inte kalla det skoldag direkt men..

imorgon är det studenten och jag är så himla avundsjuk!
lite tråkigt att alla treor försvinner från wargen, eller ja vissa (a
ska nog in och kolla lite på flaken och så och sen ska jag kanske va med kajsa. jag hoppas det!

ja det var det enda jag hade och säga nu,
eller vänta!
jag var inne på the phone house idag och kollade hur mycket en iphone 4s kostade och om jag skaffar ett visst abonemang så går den på 2395!!! det är ju ingenting, fast med försäkring och skal blir det nog runt 3000.
har betalat 1400 själv och resten ska mamma och john betala så det blir grymt!

men nu ska jag gå och värma min riskudde, lingonvecka you know :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0