mammas syster, min moster!

min moster är alltid den som har betytt lite extra mycket för mig.
utan henne vet jag inte vad jag skulle göra, jag skulle liksom inte vara lika glad utan henne.
alltid är det moster som säger dom kloka sakerna när jag är ledsen och det hon säger är alltid lika sant och trots allt som har hänt och det hon har varit med om, så beundrar jag henne lika mycket ändå!

alla gånger vi har haft picknick i kärringbacken,
alla gånger vi åkt längdskidor på isen till båtvarvet,
alla gånger vi har gått ut med lazy,
alla gånger hon har firat jul och födelsedag med mig,
alla gånger vi bara suttit och pratat om precis allt möjligt,

om inte du skulle finnas skulle jag inte vara lika glad, jag skulle inte klara nånting utan dig!
ditt skratt är det bästa jag vet.
jag vill bara att jag älskar dig hur mycket som helst världens bästa moster, jag är ingenting utan dig!

<3


Kommentarer
Anonym

Frida tårarna rinner jag saknar dig o oss. Du är den enda anledningen för mig att flytta hem.Men måste ha allt ordnat med jobb bostad för att jag ska klara det. Älskar dig min Guma

2012-06-02 @ 20:26:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0