sommarlov & svar på en fråga!

nu har jag fått sommarlov och det känns så jädra gött!
dock varar det i 3 dagar, sen blir det dags för jobb i 6 veckor. men pengar är nice!
hade avslutning idag med tvåorna, först fikade vi och sen hade vi typ "tävling" orkar inte berätta vad vi gjorde men det var kul!

får egentligen lov imorgon men då ska jag på östbergs avslutning och kika på niorna när dom går ut och träffa alla lärare!

fick förresten en fråga av någon som undrade vad det bästa med nian var,
oj det är faktiskt svårt och svara på!
allt var bra med nian,
sitta i matsalen hur länge som helst och prata och skratta åt ingenting med jennie, anna, amelia, sanna, sunna & aleksandra.
klassresan till göteborg, vilket var en helt underbar resa!
alla lektioner då vi gjort lärarna arg för att vi inte har gjort det vi skulle.
spexfotot som pirater.
hela nian var helt toppen bra! jag mådde bra i nian, var kär i en då underbar person som även tyckte om mig. honom saknar jag nått så otroligt!
den 10 juni 2011 splittrades 9v, efter 4 toppen år. gick med jennie från dagis till nian, gick med jesper, olle & carl från 4-9
hela avslutning grät jag floder, först när vi sjöng till staffan, sen när anna höll sitt tal, då sprutade verkligen tårarna! och sen efteråt när vi skulle krama om alla föräldrar och lärare.
och till sist klassfesten hos jennie på kvällen, det var värst. då visste jag att när jag vaknar dagen efter är 9v bara ett minne blott!
älskade underbara bästa 9v ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0