wendlas dansstudio, the place to be!

- värdelös rubrik till detta inlägg..
jag har precis ätit middag bestående av 2 korvar med bröd, lyxmiddag!
anledningen till att det blev sent var för att jag jobbade först till 15, sen skulle jag till brunflo med mamma och anton för anton hade 2 matcher, och vi åkte 5 så jag hann inte äta..
ja jag har väl inte så mycket att säga om dagen, ska kika på sytycd ( so you think you can dance ) och äta lite glass med mango.
imorgon jobbar jag 9-15, ska kanske träffa denniz imorgon också men det är ett ganska stort oklart på det.
har även planerat midsommar också! ska först grilla hos mormor, då kanske även kajsa äter med oss, sen blir det utgång med henne och isabell, längesen vi var ute vi 3 så det ska bli kul!
sen på lördagen tidigt så åker jag och familjen till vigge och sover över hos mammas kompisar, det ska faktiskt bli kul! men jag undrar hur bilresan dit blir, hoppas jag inte blir alltför bakis ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0