jag saknar dina kyssar, sättet du får mig att le på, jag saknar dig <3

godmorgon godmorgon godmorgon!

jag sitter just nu på skolan, i ett kallt klassrum och har psykologi.
ska sedan ha naturkunskap, lunch & ett historia pass
men dock missar jag lunchen då jag har en tid hos ungdomsmottagningen klockan 11...
får köpa med mig en macka på vägen tillbaka till skolan!

efter skolan åker jag upp till lillänge med mamma och anton, ska få nya skor & en jacka :'D
sen ikväll ska jag träffa isabelle, drar antingen ut eller så kör vi på myskväll, det visar sig!

igår då, vad gjorde jag då?
redovisade svenskan, och det gick faktiskt bra!
slutade vid 14.15, gick upp till matmästarn där och chillade i typ en timme!
gick ner till skolan passande till när isabelle slutade, då gick vi upp till matmästarn igen, åt en korv och köpte choklad.
sen kom isabelles pappa och så åkte vi till lillänge och dom handlade på coop, det var massa smakprover på allt möjligt så det var gott!

sen gick vi till djurmagasinet i hopp om att hitta en spindel som ska vara i ett av terariumet men vi såg den dock inte..
sen hände det nått sjukt äckligt, skakar fortfarande av rädsla typ!
jag satte mig på huk och tittade på en ödla, sen efrer ett tag så kryper det ut en råtta under terariumet?!?!
jag flög upp och skrek i högan sky, fyfaan i helvete vad rädd jag blev!
han som jobbade sa att det var vanligt med råttor på rymmen, okej? det var ju normalt!

efter den händelesen gick vi på apoteket och hängde där i typ 100 år, var en kille där som kollade hur ens hy var, och min var bra! :')

fick skjuts hem efter det och var hemma till 18, då tvättade jag håret lite snabbt och sen tryckte jag i mig en biff trots att jag var jättemätt efter coops smakprover..

sen som avslut på kvällen fikade jag på pause med min gulliga vän kajsa, åt morotskaka och drack te, muuuuums!!

nej nu orkar jag inte skriva mer, vi ska se på en film nu. vi hörs sen!



arkiv bild!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0