1 maj 2012. ny månad, nya möjligheter!

sitter och kollar på film med min bror samtidigt som jag fikar och även lyssnar på musik!
har varit på en återträff idag med min klass, det var mysigt och roligt!

igår var det valborg, den firade jag i stan med isabelle!
vi grillade först hos mormor, sen gick vi till jesper där det var ganska mycket folk!
det spårade lite efter ett tag så då drog alla åt olika håll, då gick jag och isabelle upp till traktören och träffade helge, men efter ett tag så drog vi till kebab baren och hängde där typ hela kvällen, träffade lite roligt folk där också!

imorgon är det skola också, vill inte.. 
nej nu ska jag se på en till film och fika mer (a)
dom enda bilderna jag tog igår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0