hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen.

när man har sån sprängande huvudvärk, mensvärk så man mår illa och känner maten i halsen även fast man inte ska ha mens den här månaden, gråtklumpar i halsen och gud vet vad, då är det inte kul att vara på skolan och fokusera på alla jävla skolämnen och nationella prov hit och dit..
imorgon är det ett i engelska, läs & hörförståelse, jag ska inte göra det med min klass för jag ska göra det med en lite mindre grupp med årskurs ettor från alla olika linjer. jag vill ha det med min klass men det får jag inte.. och det är en anledning till att jag inte vill gå på skolan imorgon!
jag vill inte ens vara på skolan nu i denna stund, jag vill hem och lägga mig i soffan under duntäcket och sova bort alla 5784 problem jag går runt och bär på och som tynger mitt lilla hjärta.
menmen, jag sitter just nu och har svenska och jag förstår inte vad vi gör för jag kan inte koncentrera mig..
ska ha samhälle sen och då ska jag skriva en psykologi uppgift & sen är det idrott men jag ska inte va med för jag har inga kläder..
ikväll ska jag på tårtkalas hos världens bästa finaste farmor som fyller 84 hela år, grattis farmor! 

nej det var väl det enda jag hade och säga, ska sova bort mitt illamående nu. hejdå!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0