inte ett moln så långt ögat kan nå

nu känner jag verkligen att sommaren är påväg!
så himla fint och varmt väder!!
gick klädd i endast shorts och linne igår, fantastiskt!

igår hade jag bara 2 lektioner och slutade vid 11, placerade mig på torget vid 14 nångång med isabelle ida ida och sofia, dom åt donken glass men jag åt en cheese & drack juice

vid 15 mötte jag upp kajsa och så åkte vi hem till henne och solade på hennes altan i ungefär 3½ timme, med en paus för glass köp och rastande av tintin.

har fått mig en fin bränna nu på benen, axlarna, brösten och näsan och usch vad det svider.. :(
idag börjar jag inte förrän 12 men jag vaknade av solen vid 9 så nu sitter jag på balkongen och äter frukost :')
ska snart bege mig mot stan och kika på en till bikini, gött!

shortsen är på idag igen :))
men nu ska jag fortsätta äta och sen bege mig mot staden, slutar 14 idag också, det är ju bara alldeles för bra!

hörs sen :)

och juste, vi har precis fått tillbaka våran dator så det finns inga bilder och ingenting på den nu..
så därför blir det ingen bild!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0