jag vill leva lycklig för att jag är jag, kunna vara stark & fri.

åhh vad jag vill ta studenten!!
helt sinnes vad jag vill, imorgon är det nån bal för wargen om jag inte fattat fel, det var även någon sommarfest på marité med uppträdande av e-type
om 24 dagar är det studenten för alla födda årskurs 93, vilket betyder att ungefär halva wargen försvinner verkar det som.. :( sorgligt, men då är vi ettor inte minst längre för vi börjar tvåan!
själv så får jag sommarlov om 31 dagar, det är en månad idag precis!

imorgon kommer jag ha nationellt prov från 8.30 - 11.00 och sen får jag långhelg!!!!!!!!
då ska jag verkligen sova ut, vaknade 5 imorse och kunde inte somna om men ändå lyckades jag ligga i sängen till 06.23 för att vara exakt!

på torsdag ska jag iaf träffa jesper, oklart om jag sover där eller hemma men det visar sig ju :)
och angående i sommar på tal om absolut ingenting så ska jag jobba dom första 5 veckorna och sedan vara ledig resten!
från måndag 18 juni till 7 juli det vill säga 15 dagar då man räknar bort lördag och söndag så ska jag jobba på ett äldreboende ungefär 500 meter från mig så det blir bra!
det jag kommer göra där är att hjälpa till med mat, duka, spela spel, gå ut och gå och framför allt umgås med dom som bor där!

sen dom andra 2 veckorna ska jag sälja jordgubbar på matmästarn ovanför wargentinskolan, så alla borde komma och hälsa på mig (a)

den 22 juli åker jag till gotland en vecka med min familj, kommer alltså missa yran.. men vafan, yran kommer tillbaks! gotland kanske jag inte får åka till igen så jag ser fram emot att åka och att det fanns pool på taket, 2 km till "city" och 30 meter till havet gör inte saken sämre!

får verkligen be till vädergudarna att jag får bra väder då jag ska sälja jordgubbar och då jag är på gotland!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0