kände för en liten make over!

tjena!
sitter ihop kurad i sängen under täcket framför min favvofilm, burlesque!
hade världens chilldag idag, började 8.15 & slutade 9.45, men det var för att jag skulle till tandläkarn vid 10.00 men skulle egentligen ha slutat vid 10.55 så!

gjorde typ ingenting när jag slutade, gick till frisören vid 13 och klippte av en dm och färgade, riktigt nöjd!
sen gick jag och träffade kajsa, vi vandrade runt i stan med axel, kalle, anton & sanna

sen åkte jag hem och åt, åkte sen till sporthallen för att på min brors basketmatch, dom förlorade tyvärr men han var jätteduktig!
sen åkte jag pappa och anton på hemmakväll och hyrde film.
träffade daniel en sväng också ikväll, pratade och kolla film och så!

nu ska jag fortsätta se burlesque och sen sova!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0