lät du henne komma närmare? var hon vackrare än mig? ja det finns dagar då jag tänker mer på henne än på dig.

att skriva ett nationellt prov mellan 8.30 - 9.50 kändes som en evighet, men jag blev klar på lite mer än en halv timme. skriftliga delen i engelska och det var faktiskt väldigt svårt enligt mig som hatar engelska, menmen ett e kanske man får!

idag är det redan torsdag & det betyder ju att det är helg imorgon!
gick runt hela dagen igår och trodde verkligen att det var måndag, kunde inte släppa tanken tills jag kom på att dansen är slut för terminen.. men den 21 maj drar det igång igen, sommarkurs med isabelle och josefin som ledare!
det blir nog bra det :)

idag ska jag åka till farbror doktorn och visa min förbannade tå som aldrig vill läka..
sen ikväll ska jag även hinna med att träffa en vän som jag inte har träffat på länge, behöver prata och så.

imorgon ska jag besöka tandläkaren vid 10, och slutar skolan 10.55 så det är toppen!
sen vid 13 ska jag till frisören, ska ta före och efter bilder så jag kommer inte säga hur jag ska göra, kan säga att jag ska klippa bort nästan en dm av mitt hår!
vad jag ska göra imorrn kväll är fortfarande oklart men det visar sig!
sen ikväll ska jag även beställa min älskling! min vita iphone 4



dampbild.. hoppas den syns!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0