living young, wild & free

hallå!
sitter nu ska jag skriva en psykologi uppgift när dom andra har naturkunskap, tråkigt men jag måste!
om ungefär en halvtimme är det lunch och idag är det köttfärsås och spagetti, usch vad gott det är :D
sen är det historia och då ska jag fortsätta på psykologin, måste börja nu men bloggar lite fort åt er!

slutar vid 13, då vet jag inte vad jag ska göra.. kanske besöka staden med någon vänlig själ?
sen efter det åker jag hem och duschar och äter tacos!!! världens godaste maträtt, sen blir det nog utgång med olivia och ebba, finfint!

imorgon ska jag sova hos jesper!
det ryktades om att han skulle köpa chips och det är ju så himla gott!
sen sällskapet är också bra, så det kommer bli en kanon kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0