summerbreeze

tjenixen!

nu sitter jag och överför lite bilder så jag kan göra bloggen lite roligare ;)

var på skolan idag ändå trots många om och men och gjorde provet. det gick bra antar jag, det var varken lätt eller svårt men jag gjorde det!

sen efter det gick jag ner på vero moda för att pröva en klänning jag hade sett, men den var både bättre och finare när man bara höll i den så..
så då gick jag in på gina för att se om dom hade klänning, hittade en jättefin svart långklänning som var transparent, alltså lite genomskinlig! och jag blev kär!!

imorgon har vi klassens dag, alla wargens ettor och tvåor ska ha gemensam dag på körfältet, grilla och spela kubb och typ brännboll och sånt. tycker det ska bli ganska lame eftersom det är kallt ute men jag slipper ju iaf lektionerna så det är bra!
på kvällen ska jag äta med kajsa på eastern, eftersom jag har fått tillbaka min matlust!!

men det var det, ska kika på charlies angels igen och sen bb. hörs!



den svarta var ju lite snyggare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0