utfyllnad

har inget att skriva om så hittade ett test på http://louiseejosefine.blogg.se

Vilken svordom använder du mest?
jävla fitta.... svär i varje mening tror jag pinsamt nog

Äger du en iPod?
ja, dock är det oklart vart den är.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
beror på när jag ska till ställen, oftast 06.00

Hur många resväskor äger du?
1
Använder du flip-flops?
nej får så ont i fötterna av dom

Var köper du dina matvaror ifrån?
willys eller matmästarn

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
haha det spelar ingen roll faktiskt

Vilken var den senaste filmen du såg?
charlies angels

Du är ledig. Umgås du helst med en dag med din familj eller med vänner?
oj, det beror faktiskt helt på vilken dag det är. kan inte svara på det.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en lägenhet

Har någon någonsin kallat dig lat?
japp

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nepp

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
haha äger ingen sådan!

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
oj det finns ju så många!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
jag tror faktiskt inte det

Vad åt du till middag senast?
lite spagetti

Använder du huvtröjor?
japp

Kan du vissla?
nej :(

Vem var den senaste som ringde dig?
mammsen

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
usch gillar inte karuseller!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
ja det klart men jag gör ju samma sak så

Vilket riktnummer befinner du dig i?
vadå? 063?

Tittade du på tecknat när du var liten?
det gör jag fortfarande!

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
konsum? inte så stort

Hur många syskon har du?
1

Är du blyg inför det motsatta könet?
ja lite rå

Vilken film kan du alla replikerna till?
lejonkungen eller eva och adam

Äger du några band t-shirts?
nej det tycker jag är fjantigt!


När flög du senast?
november 2011.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4 stycken

Läser du för skojs skull?
nej det är tråkigt

Pratar du några andra språk?
nej, spanska och engelska när jag måste

Diskar du din egen disk?
haha nee


Har du gråtit offentligt?
det tror jag dom flesta har gjort

Har du en stationär dator eller en laptop?
laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
det jag tycker är intressant fastnar

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
har piercing, ska tatuera mig!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
haha dejt är jag väl lite för ung för!

Kan du kasta macka?
ja det kan jag väl

Har du någonsin varit på Jamaica?
every day

Vad har du med dig in på bion?
dricka och popcorn är ju standard

Vem var din favoritlärare och varför?
jag har nog aldrig haft någon favoritlärare så..

Har du dejtat någon av en annan religion?
nej det skulle jag nog inte klara av

Vad har du för väder?
blåsigt och kallt

Har du en blogg?
nej det tror jag väl inte? vad menar du?

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
är* inget, hemkunskap i nian

Gillar du att flyga?
nej, får så ont i öronen

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
oj, det kan jag inte svara på. jag kräver så mycket haha!

När sov du senast på golvet?
haha aldrig

Gillar du din boende-situation?
ja det gör jag!

Vilken är din mammas hemstad?
östersund

Din pappas hemstad?
frösön

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
det är många det!

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
nej det tycker jag inte.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
nejnej

Vilken är din favoritfrukt?
mango!!!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
haha nej verkligen inte.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
17..

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ja det är jag faktiskt..

Tror du på liv på andra planeter?

nej det gör jag inte.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
haha

Tror du att Gud är man eller kvinna?
jag tror det är en gubbe med långt vitt skägg

Vad var det senaste du åt?
en macka

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
oj, kommer överens med båda!

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
det vet jag inte, prövade väl till mitt efternamn

Gillar du senap?
ja det är gott!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
det är ytterst tveksamt

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
nej men det vet jag inte.

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
har varken köpt eller budat där

Tycker du om att krama folk?
jag kramar hellre folk jag inte känner än att skaka hand

Skulle du säga att du är trendig?
haha pinsamt att jag inte vet vad det betyder

Äger du en digitalkamera?
nopp!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
oj, om man hade den turen!

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
ja eller om man ska prata om till exempel jobb och så

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
johan alanders bok

Vad är du allergisk mot?
ingenting "pepparpeppar"

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nejje!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0