wild horses, i wanna be like you

hejsan på er!
det känns som jag inte har uppdaterat på skitlänge.. har jag det?

iaf så kom jag hem från jesper för ett tag sen, vi kollade mest på film, pratade om allt möjligt & jag gosade med hans söta hundar! vi såg paranormal activity 2, har redan sett den en gång förut och då grina jag av rädsla men ikväll var jag stencool! jesper tror jag blev rädd men han vågade inte erkänna det haha :')

innan jag åkte till jesper så var mammas bästa kompis anette här och hon är verkligen som min mamma typ, min gudmor! tycker så mycket om henne <3

igår då, vad gjorde jag då? alltså i fredags.
jo jag somnade klockan 21.00, det var snuskigt skönt!
vaknade vid 23 och var jättepigg så det var bra.
imorgon ska jag som vanligt till mormor och fika och umgås med mina älskade småbarn!
men nu ska jag se på film och sen sova!

godnatt på er :)
ja juste, jag ska äta också!'
bara för att så får jesper stå för bilden!
hoppas han inte blir sur på mig nu :$


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0