6,5 x 12 + 8 - 12 = 74

hey babes!

sitter just nu och pluggar matte, duktig som jag är, vi har prov på torsdag tror jag det var och jag fattar absolut ingenting.. hatar ekvationer!!

var och hämtade penicillin idag, hade inflammation i båda öronen..
så ska ta 2 tabletter 3 gånger om dan i 5 dagar, och dom är inte direkt små heller..

imorgon ska jag på skolan & på kvällen är det daaaaans!!

sen i helgen ska jag va hemma och bli frisk och äta massa godis! man måste ju få unna sig när man faktiskt är sjuk :')

nu ska jag återgå till plugget, sen äta middag och sen kika på one tree hill!

juste, det är 1 vecka kvar nu tills jag ska tatuera mig, åhhh vad det kommer bli bra!!

nej nu måste jag sluta skriva, heddå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0