bästa som finns när man vill koppla bort allt är när man sover.

jag håller på att få psykbryt, jag är fruktansvärt på personer och på livet.
vet precis vem/vilka som läser och kan förstå att det är dom jag pratar om, men ibland måste man få skriva av sig om en person, vare sig det är nått bra eller dåligt.
och att just du läser är bra, för då förstår du hur mycket jag behöver dig nu.
men du måste få känna hur du tänker och känner, jag har intalat mig själv att jag ska vara glad och inte deppa ihop. och jag kommer klara det, med eller utan dig. det är ditt val!
 
nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på one tree hill, också ett sätt och koppla bort allt!
godnatt på er, hoppas det blir lite gladare inlägg imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0