because of you

kom hem för en liten stund sen,
åkte först till skolan och tog sprutan, fyfan vad ont det gjorde..
sen fick jag inte reda på varför jag är sjuk jämt eller har ont så jag ska ringa hälsocentralen imorgon och åka dit och ta prover.
sen gick jag ner på stan och mötte min morbror, åkte sedan hem till mormor och morfar och åt lunch och fikade.
sen åkte jag till mammas jobb och är nu hemkommen!

snart ska jag och min bror gå ner och handla bylla mat, åhh matorgasm!

ska även ladda ner nån ny serie och titta på tänkte jag, har fått tips om 2 stycken. "sons of anarchy och oc"
vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan one tree hill.. det är ju världens bästa serie!

ja det var det, nu ska jag gå och fixa lite och sen gå ner på tages!

hörshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0