från hjärtat

blev lite ledsen när jag såg att ingen hade läst min blogg idag men sen insåg jag ju att det är för att jag har lösenordsskydd.
kommer ha det några dagar för ja, behöver va för mig själv och skriva sånt som ingen ser.
 
jag börjar tro att mitt humör är upp och ner pågrund av min p-stav, eller ja det är ju en annan sak också som gör att jag är som jag är också..
 
jag hatar att vara glad ena stunden och poff så vänder det och jag blir arg, sur eller ledsen..
jag vill att allt ska vara som det va för några veckor sen, då mådde jag bra, då var jag lycklig!

men man kan inte spola tillbaka tiden.. hur gärna jag än skulle vilja
 
alltså vet att ni inte kan läsa nu, men när ni kan det så vill jag verkligen be om ursäkt för alla deppiga inlägg.
men bloggen är det enda sättet och bli av med sina tankar, skriva av sig helt enkelt!
 
ibland känns det som om det inte är menat att jag ska va glad och ska kunna skratta.
jag kommer inte ihåg när jag var lycklig senast, alltså sådär riktigt lycklig så man får lyckorus och man verkligen kan se lyckan inom en.
 
jag hatar och vara olycklig, jag hatar att vara ledsen, jag hatar att gilla någon som inte känner samma tillbaka och jag hatar att vara arg.
jag vill vara glad, vill vara lycklig, vill kunna skratta och jag vill ha någon.
 
mycket man vill, lite man får.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0