out of control

kom nyss hem typ.
åt middag först på sibylla och sen åkte vi mot brunflo.
sen tatuerade hon sig och den tog lite mer än 2 timmar och göra så jag var ganska uttråkad om jag ska va ärlig, somnade till en stund också haha..
men den blev jättesuper fin så det är ju bra!
och den 5 december ska jag dit. jag är redan nervös haha.
den kommer ta 1 timme och göra och jag hoppas verkligen jag blir nöjd!

nu ska jag göra mig en kopp te och kolla på portkod 1321 eftersom det var klockan 5 dom nya avsnitten skulle komma ut.

imorgon ska jag till tandregleringen och sen är det öppet hus för alla nior.. sounds fun!

nej, te kokning var det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0