you know i'm here for you <3

hej på er!

mår bättre idag än igår, på humöret alltså, känner mig gladare på nå vis!
när det gäller sjukdomar är det sämre, har fortfarande svinont i halsen och så har jag även feber..
jag skulle egentligen ha tagit andra sprutan mot livmoderhalscancer idag men jag fick inte eftersom jag hade feber, så om det var bättre imorgon skulle jag ta den då.

iaf så ligger jag i soffan med både filt och duntäcke och kollar på one tree hill!
fruktansvärt kallt är det ute och storm så inåt helvete..

var på skolan idag i en timme mellan 12-13, spelade upp våran film och kollade på dom andras filmer och sen fick vi sluta. skön dag!

imorgon är det torsdag, vilket betyder dans! och även en dag närmare fredaag!

vi hörs senare för nu ska jag fortsätta kolla på OTH!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0