det här var längesen!

jag har insett att min senaste kyss: var underbar!
jag har insett att: att man ska följa sitt hjärta 
jag har lärt mig: att man inte kan lita på alla
jag trodde aldrig att: jag kunde hitta en sån underbar fin person!
jag lyssnar just nu på: Highwon – Från Hjärtat
jag pratar: ungefär hela tiden!
jag tycker om: att dansa
jag avskyr när folk: folk ljuger och snackar skit
min bästa vän är: jennie alfredsson måste jag faktiskt säga! hon bor inte här, men hon finns alltid där <3
min första bästavän heter: jennie där med
kärleken kan: svida men ändå vara så fukking underbar
bästa tiden i mitt liv var: när jag började dansa
jag har misst: en bästavän
om jag fick en sak i hela världen: så skulle det vara justin bieber eller dom i 1d
jag är: fruktansvärt smal för min ålder
när jag borstar tänderna: kan jag inte stå still
när jag lagar mat: lyssnar jag på musik, dansar och sjunger samtidigt som jag håller i stekspaden (;
jag tänder på: killar som törs vara sig själv och har magrutor 
det sexigaste yrket är: hockeyspelare eller polis ;)
det är charmigt när: någon öppnar sig och pratar om allt som är speciellt! 
jag är rädd för: katter!
den värsta känslan är: att inte känna sig älskad och behövd
den bästa känslan är: är att vara med dom man älskar
jag är bäst på: att vara långsam
jag är sämst på: matte
om jag var ett djur skulle jag vara: ett lejon eller en tiger
jag kommer alltid att vara: jag, så det e bara o vänja sig! 
det finaste som finns är: är att ha vänner som älskar en för den man är
i sommar: ska jag ha det ska jävla bra!
sist jag grät var: fredags
jag kan: vara bitchig
jag kan inte: sjunga
när jag vill tänka går jag: till wendlas
när jag bakar så bakar jag: kladdkaka, enda jag kan som jag vet blir gott!
min mobiltelefon är: min styrka
när jag vaknar på morgonen: somnar jag oftast om igen
innan jag går och lägger mej: smsar jag eller läser bloggar
just nu tänker jag på: honom <3
bebisar är: det finaste jag vet!
idag har jag: varit hos linus
ikväll ska jag: sova, kolla på solsidan och one tree hill
imorgon kommer jag: sova och dansa!
jag vill verkligen: ha sommarlov nu!!

någon som:

du litar på: jennie!
du har blivit besviken på: många
du tycker är snygg: linus!
du är kär i: ;)
du älskar: min familj och alla mina vänner!
du ser upp till: mamma
du tycker är jobbig: det vet jag inte
du tycker är omtänksam: kajsa
du saknar: amelia wass!
du saknar att umgås med: isabelle..
du aldrig skulle kunna leva utan: mina vänner.
har uppfostrat dig: mamma
alltid gör dig glad: min fina velma <3
du inte har känt länge men betyder: matilda ferm!
som har härligt skratt: johanna, alla gånger!
du har känt längst: jennie
är duktig i någon sport: hmm, i don't know
du alltid har roligt med: johanna
du har många fina minnen med: det e många det!!
är lyckan i ditt liv: lazy kanske..
är din bästa killkompis: jadu, det vet jag inte..
du litar på mest utav dina killkompisar: linus
 
ditt eller datt..

kärlek eller vänskap: båda!
cider eller öl: båda!
sommar eller vinter: sommar
choklad eller surt: surt
frysa ihjäl eller brinna upp: brinna upp.
fest eller myskväll: båda
tv eller data: data
mat eller godis: maaaat!
alkohol eller läsk: bådaaa!
bilddagboken eller lunarstorm: bilddagboken haha..
sova med lampa tänd eller släckt: helst tänd, men släckt går ju det med!
skola eller lov: lov för fan.
pratglad eller tyst: pratglad!!
 
kör en till på samma gång!
så får ni mycket och läsa ;)

Du heter: frida christina vågberg
Smeknamn: friden & fridolf
Låt som när du är ledsen sörjer till: för alla gånger som du sa - söder ft. DMS
Beroende av: ljud & mobilen sorgligt nog..
Vad tror folk om dig: det kan jag inte riktigt svara på!
Stämmer det: kanske
Vad får du oftast komplimanger för: rumpa, håret och mina läppar
Vad säger du för att imponera på någon: oklart!
Hur imponerar man på dig: när man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv: hahahaha jaa!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: det var från halebop där dom meddelade att min surftid var slut :(
Var bor du: i en lägenhet på frösön
Trivs du där: jorå!
Äger du några converse: ja, 2 par till och med!
Sprit, cider, vin eller öl: cider och öl
Brukar du bli för full: det har väl hänt
Är du allergisk mot något: mot svin och fjortisar
Hur svarar du i mobilen: hallå eller "hej det är frida"
Antal timmar sömn inatt: vet inte riktigt när jag somna
Brukar du komma i tid: ja typ alltid 
När mår du bra: när jag är lycklig
När blev du fotad senast: imorse, av mig själv!
Hur känner du dig nu: hungrig!
Vanligaste färg på dina kläder: vitt, svart, 
Vad tycker du om fötter: värsta jag vet!
Vad saknar du: amelia & isabelle
Hade du en bra kväll igår: ja det hade jag
Favorit dryck på morgonen: juice eller te
Rakar du benen: men ja!
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 11
Är du blyg: ibland
Sysslar du med någon idrott: dans :')
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ibland.
Har du spytt offentligt: nejje!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: everything!
Är du nöjd med ditt liv: jodå, det funkar
Är du bortskämd: nej det tycker jag inte
Vad gör du i morgon: dansar!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: justin bieber
Vad längtar du till: sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap: ja!!!
Vad använder du för schampo: vet inte vad det heter, men det är bra iaf
Hur gammal är du: 16..
Tycker du om någon just nu: jaaa :')
Gröna eller röda äpplen: gröna, dom där som är förfärligt sura!
Gillar du golf: nej
Vilken tid gick du upp idag: runt runt 11
Har du sovit i din egen säng inatt: nee
Har du strumpor på dig nu: yess
Är det okej att gråta: det tycker jag verkligen!
När grät du senast: det kommer jag inte ihåg, lite i fredags kanske
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa, fixa lägenhet, skänka, resa
Bär du glasögon eller linser: nej 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: absolut inte
Har du piercing: yeess
Vill du gifta dig: nej
Vill du ha barn: jaaa!
Solar du ofta: bara på sommaren
Är du bra på att laga mat: ja (=
Är du flygrädd: lite
Hur vig är du: lite vig haha
Är du musikalisk: hahah ne
Vad dricker du helst när du är törstig: juice eller cola!
Vilken är din favoritglass: ben & jerrys eller kulglass
Tror du på ett liv efter döden? vet inte vad jag tror ;S
Tycker du om sushi? det är la gott det!
Vad äter du helst när du ser på film: godis eller chips
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls!
Vilken ögonfärg har du: blå, grå, gröna typ
Har du någon gång gråtit dig till sömns: jao
Biter du på naglarna: nepp!
Röker du: det händer..
Hur ofta tränar/motionerar du: 3 gånger i veckan
Senaste låt du hörde: Justin Bieber – As Long As You Love Me


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0