something is missing

ibland känner jag mig inte riktigt hel, det är nånting som saknas.
en person saknas,
en man inte är med på skolan varje dag
en man inte har filmkväll med på helgerna
en man inte äter kina mat med på eastern palace
en som bor 60 mil ifrån en
 
en bästa vän!
ibland gråter jag av tanken att du inte är några minuter ifrån
du sitter inte med mig i matsalen
vi är inte med varann på fredags kvällarna
 
ibland tänker jag på hur det skulle va om vi aldrig lärde känna varann,
om vi aldrig började på samma dagis
sen dagis jennie, så länge har vi varit vänner.
och det bästa, vi har aldrig bråkat med varandra, inte ens tjafsat
 
vad skulle jag göra utan dig?
vem skulle jag va utan dig?

ingen.
jag är faktiskt ingenting utan dig, du är det bästa jag har!
jag kan inte förklara med ord hur mycket du betyder för mig och hur jävla bra och underbar vän du är, det går inte!

du måste lova mig en sak, vad som än händer:
lämna mig aldrig! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0