hangover

jag sitter just nu nyvaken i min mormors soffa, har sovit lite från och till sen vi kom hit vid 3, anledningen till sovningen är att jag kom hem 4 inatt!
igår var jag ju somsagt ut, det var kul till en början men den slutade dock med slagsmål..
imorse blev jag väckt vid 10 för att åka in till stan med mamma och anton, det regnade och jag mådde sjukligt illa och hade en sprängande huvudvärk..
men vi lyckades ändå fika med en nykommen farmor från 3 veckor i turkiet, hon var brun och jag var vit..
fick även med mig ett par byxor och 2 tröjor hem :)

ikväll ska jag umgås med johanna, lutar åt en myskväll med tjejsnack!
hon är bra hon <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0